12. listopadu 2011

Benny Hinn je falešný kazatel a falešný prorok!



Benny Hinn je falešný prorok!

Bible mluví o falešných prorocích.
Motivace falešného proroka jsou peníze.
Prosím, přečtěte si,
co říká Bible o falešných prorocích.


2.list Petrův 2:1
V Božím lidu se vyskytli i lživí proroci,
jako se objeví i mezi vámi lživí učitelé.
Vymyslí různé bludné nauky o Bohu. Dokonce
budou zapírat Pána, který je vykoupil,
ale tím na sebe přivodí rychlý a hrozný pád.

                          
Matouš 24:11
Objeví se také nemálo falešných proroků,

jimž mnozí podlehnou.

Matouš 24:24
Vystoupí totiž falešní Kristové a proroci
a předvedou tak ohromující a přitažlivé činy,
že by málem na svou stranu získali i moje vyvolené.
Matouš 7:15
Mějte se na pozoru před falešnými náboženskými učiteli, 
kteří přicházejí v masce neškodné ovce, 
ale ve skutečnosti jsou jako lační vlci.
Jeremjáš 14:14
„Ti proroci prorokují mým jménem klam.
Neposlal jsem je a nepřikázal jsem jim to
a nemluvil jsem k nim.
Prorokují vám klamné vidění, nicotnou věštbu
a lest vlastního srdce.“
Toto praví Hospodin proti těm prorokům,
kteří prorokují jeho jménem:
"Já jsem je neposlal."

Jeremjáš 23:16
„Neposlouchejte slova proroků, kteří vám prorokují,
obluzují vás přeludy, ohlašují vám vidění svých srdcí,
a ne to, co vyšlo z úst Hospodinových.“



Marek 13:22
Ukáže se mnoho falešných spasitelů
a lživých proroků a budou dělat lecjaké
zázraky ve snaze obelstít všechny,
kteří patří Bohu - kdyby to bylo možné.


1.list Janův 4:1
Milovaní, nepřijímejte lehkověrně všechno,
co zní zbožně, ale napřed si ověřte,
zda to pochází od Boha; vždyť kolem nás
je mnoho falešných učitelů.


1.list Timoteovi 6:10

"Kořen všeho zla je totiž láska k penězům"


Matouš 6:24
Nikdo nemůže sloužit dvěma pánům.
Jednoho bude nenávidět a druhého mít v lásce,
nebo jednomu dávat přednost a druhého zanedbávat.
Nelze sloužit zároveň Bohu a majetku.