25. listopadu 2011

Eckhart Tolle

Kacířství  Eckharta Tolleho

"New Age", autor a poradce Eckhart Tolle napsal  knihy " Nová zem,
Moc přítomného okamžiku, Ticho promlouvá, ..."
Jeho esoterická filosofie říká, že vše pochází z neosobní a bezvýznamné "životní síly", která se pak projevuje v materiální formě,
 a že lidé jsou součástí tohoto vyjádření. Vybízí "osvícené"
aby si uvědomili  svouji  jednotu s touto "univerzální životní sílou",
a že životním cílem člověka je, aby zjistil, že je výrazem této "životní síly".

Eckhart Tolle popírá existenci hříchu, což samozřejmě dělá
Kristovu smrt na kříži zbytečnou.
Boží Slovo jasně říká: „odplata za hřích je smrt,
ale Božím darem je věčný život v Kristu Ježíši, našem Pánu.“

Je velký rozdil mezi biblickým křesťanstvím a rozvíjejícími se bludy,
které klamou všechny, kteří odmítají autoritu Božího Slova.
Přes dva miliony lidí ze 139ti zemí se zúčastnilo internetového semináře
s Oprah Winfrey a Eckhart Tolle; seminař, který zahrnoval všechny
kapitoly jeho knihy.
Snad nejvíce arogantní kacířství proti živému Bohu, je Tolleho prohlášení:
"Vyrvcholením pravdy  kdo jste, není že já jsem tim, nebo někým jiným,
ale JÁ JSEM."

Používá termín "JÁ JSEM", což je to největší kacířství?

„JÁ JSEM“ je jedno z Božích jmen.

"Avšak Mojžíš Bohu namítl: „Hle, já přijdu k Izraelcům a řeknu jim:
Posílá mě k vám Bůh vašich otců. Až se mě však zeptají, jaké je jeho jméno, co jim odpovím?“ Bůh řekl Mojžíšovi: „JSEM, KTERÝ JSEM.“
A pokračoval: „Řekni Izraelcům toto: JSEM posílá mě k vám.“ 
Exodus 3:13-14


Ježíš se netajil tím, kdo je, a když to vedení židovského národa slyšelo,
rozhodli se Ježíše zlikvidovat cestou ukamenování.

Poslechněte si, co řekl:
Ježíš jim odpověděl: „Amen, amen, pravím vám,
dříve než se Abraham narodil, Já Jsem.
Tu se chopili kamenů a chtěli je po něm házet.
Ježíš se však ukryl v zástupu a vyšel z chrámu.“
Jan 8 :58-59



(překlad článku z webu)